1 Algemeen
1.1 Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Bestel je vanuit Nederland, dan zal jouw bestelling 2-3 dagen duren. Bestellingen naar België duren ongeveer 4-5 dagen.
1.2 Hoe kan ik jullie bereiken?
Als je vragen hebt, kun je ons bereiken op [email protected]. Ook kunt je het contactformulier invullen aan de rechterzijde van onze klantenservice pagina. Wij streven ernaar om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden.
1.3 Wat doen jullie met mijn gegevens?
Wij gebruiken de gegevens van onze klanten voor de volgende doeleinden. Het kunnen bijhouden van bestellingen en leveringen. Bijhouden van eventuele vragen, reviews, of klachten. Het versturen van de nieuwsbrief voor degenen die zich daarvoor inschrijven. Het versturen van nieuws over PheroLabs. Wij delen nooit gegevens van onze klanten met derden.
2 Betalen
2.1 Hoe garanderen jullie een veilige transactie?
Wij maken gebruik van betaalprovider LightSpeed payments. Dit is onderdeel van Mollie, een van de meest gebruikte betaalproviders van Nederland. Zij garanderen voor ons een beveiligde omgeving voor alle betalingen.
2.2 Worden er transactiekosten in rekening gebracht?
Nee, er worden geen transactiekosten in rekening gebracht.
2.3 Welke betaalmethodes worden aangeboden?
Wij bieden verschillende betaalmethodes aan. Zo kun je bij ons betalen met iDeal, Mastercard, Visa Card, PayPal en BankContact. Ook kun je achteraf betalen met AfterPay, zonder extra kosten.
2.4 Kan ik ook achteraf betalen?
AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor PheroLabs.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
3 Verzenden
3.1 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis. In Nederland verzenden wij jouw pakketje als een brievenbuspakje met PostNL. Je krijgt van ons een Track & Trace code om zelf het pakketje te volgen.
Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten ook gratis. In België wordt jouw bestelling als briefpost bezorgd, zonder Track & Trace code.
3.2 Kan ik mijn bestelling volgen?
Voor bestellingen binnen Nederland geldt: als je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een PostNL Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
3.3 Wie bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden met PostNL verzonden.
3.4 Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Wij verzenden jouw bestelling in een brievenbuspakje dat door de brievenbus past. Je hoeft hiervoor dus niet thuis te zijn.
4 Klachten
4.1 Wat als ik een klacht heb?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
[email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
5 Garantie
5.1 Wat voor garantie bieden jullie?
Wij bieden een 100 dagen niet goed geld terug garantie. Als jij binnen 100 dagen niet tevreden bent met de effecten van onze feromonen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice en dan krijg je je geld terug gestort. Je kunt hiervoor ook het contactformulier op deze pagina invullen.
6 Feromonen
6.1 Hoe werken feromonen?
Op onze pagina over de werking van feromonen vind je deze informatie. Mocht je nog vragen hebben die niet beantwoord worden, kun je altijd contact met ons opnemen.